Poniedziałek 31 Października brak wysyłek - paczki nadamy w środę 2 Listopada

Kup w przeciągu:

13

[06.01,07.01,31.12]

a wyślemy przesyłkę jeszcze dzisiaj.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Towar wyślemy w następny dzień roboczy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Towar wyślemy w następny dzień roboczy.

-2% rabatu na pierwsze zakupy po założeniu konta w sklepie

  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 14 dni na zwrot towaru

  • Darmowa wysyłka od 800 PLN

  • Korzystne ceny

  • Fachowa obsługa klienta

Zwroty i reklamacje

Reklamacje dotyczące kompletności oraz stanu przesyłki proszę zgłaszać do 24h od daty odbioru. W późniejszym terminie nie będą rozpartrywane.

 

W przypadku przesyłki uszkodzonej należy spisać protokół szkody przed podpisaniem listu przewozowego, aby można było wystąpić o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

 

Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTU TOWARU należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy. Możliwe jest także złożenie oświadczenia drogą elektroniczną na adres [email protected]

 

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

 

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.

 

 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ma prawo sprawdzić rzecz w taki sposób, w jaki robiłby to w sklepie stacjonarnym, nie może jej normalnie użytkować. W przeciwnym razie musi liczyć się z tym, że zostanie obciążony dodatkowymi kosztami związanymi ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

Składanie reklamacji
Proces składania reklamacji:

 

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij nam mailem na [email protected]. Reklamację można też złożyć mailowo bez formularza powołując się na numer faktury lub zamówienia. Dokument reklamacyjny powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


ALURIGHT WIKTOR MOSUR

Barbary 11

30-838 Kraków


Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot nieużywanego towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY I ZWROTU TOWARU i wyślij go na nasz adres (lub na skrzynkę [email protected]) wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

ALURIGHT WIKTOR MOSUR

Barbary 11

30-838 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nimi akcesoria.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl